Blog van Qamel

Seminar Marketing Automation Qamel

Seminar marketing automation: Leer hoe het voor jou gaat werken

Marketing automation is hot! Maar weet jij aan welke knoppen je moet draaien om het voor jou te laten werken? 97% van de marketeers experimenteert met marketing automation maar zonder concrete doelstellingen. In het seminar marketing automation leren we je wat je moet doen om het leadmanagement proces en de customer journey te ondersteunen.

LEES MEER
Man kijkt door camera uitgebeeld met handen

12 E-mailmarketing inzichten voor een beter resultaat deel 2

In het blogartikel ‘12 e-mailmarketing inzichten voor een beter resultaat deel 1’ heb je de eerste 6 inzichten gelezen die je kunt gebruiken om je e-mailmarketing resultaten te verbeteren. In deze blog delen we de overige 6. Je leest o.a. over e-mail testen, de wet- en regelgeving en software voor e-mailmarketing. Je vindt ook tips…

LEES MEER
Man kijkt door rolluik

12 E-mailmarketing inzichten voor een beter resultaat deel 1

‘Beter goed gejat dan slecht bedacht’. Of het nu om een ingrediëntenlijst voor een smaakvol recept gaat of een lijst e-mailmarketing inzichten, soms kan het geen kwaad beroep te doen op de experts om je heen. Als nr. 1 e-mailmarketing bureau in de Emerce 100 delen we 12 inzichten inclusief nuttige whitepapers en artikelen voor…

LEES MEER
Goede doelen e-mail benchmark

Goede doelen e-mail benchmark: de belangrijkste cijfers samengevat

Het benchmark rapport: een jaarlijks terugkerend rapport waarin de resultaten worden gedeeld van miljarden e-mails. Dit jaar heeft e-Village wederom een benchmark rapport uitgebracht waarin meer dan 3,5 miljard e-mails van ruim 8.500 campagnes van 750 Nederlandse organisaties zijn bestudeerd. Je hoeft het rapport van 52 pagina’s niet door te spitten want wij hebben de…

LEES MEER
Meer opens meer clicks

Must have voor elke marketeer: Meer opens, meer clicks

Een belangrijke manier om de return on investment van e-mailmarketing te verhogen is testen. Veel online marketeers besteden nog te weinig tijd aan het structureel testen van e-mailings. Het boek ‘Meer opens, meer clicks’ van Frans Reichardt en Marc Borgers helpt marketeers aan de hand van een duidelijk stappenplan en verschillende testmethoden resultaten van e-mailcampagnes…

LEES MEER