Blog van Qamel

e-mail benchmark 2016

E-mail benchmark 2016: de belangrijkste cijfers voor B2B op een rij

Vergeleken met vorig jaar zijn de openingspercentages iets gedaald en zijn de klikpercentages daarentegen gestegen. Relevantie is key! Zie jij deze ontwikkeling ook bij jouw e-mail marketing resultaten? E-Village heeft ook dit jaar weer de E-mail Benchmark uitgegeven. In dit benchmark rapport zijn meer dan 3,5 miljard e-mails van ruim 8.500 campagnes van 750 Nederlandse…

LEES MEER
Rekenrek Marketing Automation

Webinar Marketing automation B2B op 26 mei

Zijn bij jou marketing en sales in harmonie? Levert jouw marketing wat sales nodig heeft? Sales heeft behoefte aan voldoende kwalitatieve leads om achteraan te jagen. Marketing automation maakt het mogelijk om opgewarmde leads aan sales te leveren door leads te begeleiden in het aankoopproces. Zo krijg je als marketeer een perfecte relatie met sales.

LEES MEER
Infographic Checklist E-mailcampagne 2016

E-mailmarketing: 6 essentiële checks voor een succesvolle e-mailcampagne

E-mail marketing mag dan één van de oudste online kanalen zijn, het is nog steeds een van de meest effectieve. Met e-mail kun je persoonlijk communiceren, zijn er automatiseringsmogelijkheden waardoor lead nurturing steeds makkelijker en effectiever wordt en krijg je inzicht in statistieken en conversiepercentages. Om goede resultaten te behalen is het belangrijk dat je…

LEES MEER
Emerce top 100

Qamel beste e-mailmarketing bureau Emerce 100

Qamel is uitgeroepen tot het beste e-mailmarketing bureau van Nederland en staat als nummer 1 in de 2016 editie van de Emerce 100 die vanmorgen is uitgebracht. Beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business gaven Qamel een waardering van 5 sterren. Qamel is als beste gewaardeerd op het gebied van kennis, prijs-kwaliteitsverhouding,…

LEES MEER
Groep collega's overleggen over online marketing

Bepaal eerst je online strategie en dan pas je e-mail strategie

De afgelopen jaren is e-mail marketing veranderd. Kwam je een paar jaar geleden nog weg met een maandelijkse nieuwsbrief, dat is in 2016 niet meer voldoende. Marketeers weten dat ze nu inbound marketing en lead nurturing moeten toepassen. Prioriteiten stellen is lastig, waar begin je als je met e-mail het verschil wilt maken? Hoe definieer…

LEES MEER
Bureau Computer Leadmanagement

E-mail marketing in de versnelling door B2B lead management

Marketeers in B2B weten dat ze, net als hun collega’s in de B2C, voortdurend tactieken moeten aanpassen. Dat betekent ook dat je soms op een andere manier moet kijken naar B2B e-mailmarketing. Met name de vraag naar leads vertaalt zich anders dan voorheen. Ik zie een duidelijke trend dat B2B marketeers de focus van pure…

LEES MEER