Blog van Qamel

Vakdag Fondsenwerving

Vakdag Fondsenwerving 2015: de reis van de donateur, de customer journey

De Vakdag Fondsenwerving is een grote inspiratiebron voor de goede doelen wereld. De presentaties geven fondsenwervers nieuwe inzichten om het traject van fan naar donateur goed in te richten en om in te spelen op het veranderende geefgedrag van donateurs. Een van de presentaties die dit belicht is die van Jos Jelier ‘Ontdek de waarde…

LEES MEER
Nationale Vakdag Fondesenwerving logo

Vakdag Fondsenwerving: het programma voor e-mail marketeers en fondsenwervers goede doelen

Aanstaande donderdag wordt de Vakdag Fondsenwerving weer georganiseerd en verzamelen fondsenwervers, marketeers, directies en bestuursleden zich in de Rotterdamse Kuip. Goed gepland want de kennisintensieve presentaties helpen je de plannen voor 2016 vorm te geven. Wij hebben de 6 sessies die essentieel zijn voor e-marketeers voor je op een rijtje gezet. Ga je naar de…

LEES MEER
Wijzende man

Engaging e-mail content: zo pak je dat aan

De klant van vandaag is technisch handig, heeft marketingtrucjes door en verwacht veel van zijn leverancier. Hij wil geïnformeerd en zelfs geëntertaind worden, maar haakt onmiddellijk af als hij verveeld of erger, geïrriteerd wordt. En hij is wispelturig, als je de communicatie met hem niet interessant weet te houden, schrijft hij zich uit. Je moet…

LEES MEER