Interim E-mail Marketeer

Heb je tijdelijk extra capaciteit nodig op jouw (e-mail)marketingafdeling? Deze kanjer neemt je werk uit handen en zorgt voor meer omzet uit e-mail. Op zoek naar een goede e-mail marketing strategie en meer resultaat?

Mirjam helpt je verder met e-mail marketing
Met haar hulp krijg je snel je campagnes op scherp. Mirjam weet wat het betekent om onder tijdsdruk maximaal te produceren. Deze ervaren interim professional schakelt snel op zowel strategisch als uitvoerend niveau.
Je kunt rekenen op deze zeer gemotiveerde e-marketeer met een grote passie voor alles wat digitaal is en data driven. Met een gedegen basis in direct marketing en campaign management werkt ze resultaatgericht aan binding en conversie.

MirjamZelfstandig of in teamverband draagt Mirjam actief bij aan meer opbrengst uit de e-mailcommunicatie van jouw organisatie. Daarnaast kan zij altijd putten uit de kennis en ervaring van Qamel.

Vanaf 0,5 dag per week. Neem voor meer informatie contact op met Qamel.
Zelfstandig of in teamverband draagt Mirjam actief bij aan meer opbrengst uit de e-mailcommunicatie van jouw organisatie. Daarnaast kan zij altijd putten uit de kennis en ervaring van Qamel.

Vanaf 0,5 dag per week. Neem voor meer informatie contact op met Qamel.

> Vraag de CV van Mirjam of maak een afspraak

Kwaliteit staat voorop

In business-to-business en charity relaties moet de communicatie zorgvuldig plaatsvinden. Betrouwbaarheid en geloofwaardigheid zijn hierbij essentieel. Wij weten hoe je dat doet. Bovendien houden we ons, als lid van de DDMA/E-mail Council, aan de gedragsregels voor privacy en beveiliging.

Lees in onze blogartikelen hoe je e-mail marketing campagnes succesvol maakt:

> Marketing automation: met deze 5 stappen kun jij het ook inzetten
> E-mailmarketing: 6 essentiële checks voor een succesvolle campagne
> 8 Tips om meer repsons op je vragenlijst via e-mail te krijgen
> 5 manieren om marketing automation en e-campagnes goed aan te laten sluiten

Whitepaper: Top-10 tips voor B2B e-mailmarketing
Tien praktische tips voor meer resultaat!

  • Het juiste moment met de juiste boodschap
  • Zo min mogelijk adressen verloren laten gaan
  • Welke subjectline werkt

Download Whitepaper: Top-10 tips voor B2B e-mailmarketing

VOLG ONS