Seminar marketing automation
Dinsdag 21 februari van 14:00 uur tot 17:00 uur

VOLG ONS

Seminar marketing automation:
Start 2017 met het automatiseren van je campagnes

Kom naar het seminar marketing automation op dinsdag 21 februari 2017! In 3 uur leer je de quickwins die jij kunt toepassen om marketing automation te implementeren. We leggen de link tussen marketing automation, het maturity model en de customer journey. Tijdens het seminar wordt er onder meer ingegaan op de case ‘Beursopvolging met lead nurturing’, gepresenteerd door Roderik Robben (Marketing Manager, Famostar).

Datum: dinsdag 21 februari 2017
Tijd: 14:00 uur – 17:00 uur
Locatie: Copernica, 6de verdieping, Ruijterkade 112, 1011 AB Amsterdam.

Marketing automation is het toverwoord en de logische uitbreiding van e-mailmarketing. Je kent de voordelen, weet wat de mogelijkheden zijn en je bent al een tijdje van plan om er ‘iets’ mee te gaan doen. In het seminar marketing automation op dinsdag 21 februari in Amsterdam leren we je aan de hand van de theorie en concrete praktijkvoorbeelden welke ingrediënten er nodig zijn om marketing automation in 2017 effectief op te pakken.

Tijdens het seminar leer je:

  • Marketing automation trends versus traditionele e-mailmarketing;
  • Hoe je het marketing automation maturity model stapsgewijs toepast om je strategie te implementeren;
  • Welke ingrediënten er nodig zijn om de perfecte customer journey te ontwikkelen;
  • Hoe je marketing automation gebruikt om contactmomenten te automatiseren en te optimaliseren.

Bovendien krijg je als deelnemer ook het werkboek marketing automation aangeboden: maak een snelle start met marketing automation door de stappen in te vullen.

Het programma

13:30 – 14:00 Ontvangst en registratie
14:00 – 14:20 Welkom: E-mailmarketing trends 2017
14:20 – 14:40 Case Famostar: Beursopvolging met lead nurturing
14:40 – 15:00 Case marketing automation in de praktijk
15:00 – 15:30 Workshop deel 1: Groeipad van starter tot professional
15:30 – 15:45 Pauze
15:45 – 16:15 Workshop deel 2: De perfecte customer journey
16:15 – 16:30 Vragen en afsluiting
16:30 – 17:00 Borrel

Belangrijk om te weten:

  • Het seminar is gratis, maar no-show wordt niet gewaardeerd
  • Neem gerust je collega mee (vergeet hem of haar niet aan te melden)
  • Meld je vóór donderdag 16 februari aan

Het seminar marketing automation wordt georganiseerd door Copernica in samenwerking met Qamel.