Wouter Klop
(Operation Mobilization):

``Een leerzame, inspirerende en informele sessie gehad met Bert-Jan over e-mailmarketing. Zowel nieuwe zaken gehoord als simpele en logische zaken die wel het 'ohja'-effect brachten bij mij en mij motiveerde in de uitvoering van bepaalde zaken.``

VOLG ONS

Vraag een gratis customer journey sessie aan

Op basis van profielinformatie en gedrag van je fans en donateurs kun je goed profileren en segmenteren. Maar worden deze gegevens ook gebruikt om effectiever te communiceren en het geefgedrag te voorspellen?

In een customer journey sessie leren we je een e-mailmarketing aanpak opzetten waarmee je controle krijgt over je strategie en daardoor je doelstellingen weet te realiseren.

Leer in een paar stappen:

  • Hoe je de perfecte customer journey creëert met de juiste opvolging
  • Strategieën die je kunt volgen voor het genereren van fans en donateurs
  • Hoe je uitdagende doelstellingen formuleert in een strategie
  • Een plan van aanpak maakt met behulp van de OGSM-methode

Allemaal in een 1-2 uur durende sessie bij ons op kantoor onder begeleiding van een senior e-marketing consultant van Qamel.

De doelstelling van de sessie is om je te leren aan de slag te gaan met customer journey. Op basis van een plan maken we samen een begin om de strategie, doelstelling en acties uit te werken.

Profiteer van onze kennis en ervaring; hiervoor heb je geen budget nodig en je gaat geen verplichting aan. Vraag vandaag nog een gratis customer journey sessie aan*.