Nationale Vakdag Fondsenwerving 2014: steeds meer focus op online
Een dag speciaal voor iedereen in de goede doelen sector, dat is de Nationale Vakdag Fondsenwerving op donderdag 20 november. Meer dan twintig lezingen en workshops, waaronder die van Qamel, zorgen ervoor dat je up-to-date bent over de nieuwste ontwikkelingen, en je maakt kennis met succesvolle methoden om extra inkomsten te werven. Daarnaast is de Vakdag ook een mooie gelegenheid om collega’s en leveranciers uit de goede doelen sector te ontmoeten.
In dit blogartikel vertel ik je meer over het hele programma en natuurlijk over de presentatie van Qamel.
Staat jouw programma al vast?
Gedurende de Vakdag kun je verschillende presentaties volgen waarin talloze voorbeelden worden besproken waarmee je leert je inspanningen en beschikbare tijd en budget goed te benutten. We hebben een selectie uit het programma voor je gemaakt:
- Eelco Boers – Geef een ‘gezicht’ aan je on-lineprospects en klanten
- Ewald Verhoog en Bart Meerdink – De drie geheimen achter succesvolle onlinecampagnes
- Wendy Schilder – Doeltreffend mobiel fondsen werven
Deze vier onderwerpen vormen slechts een kleine greep uit de vele congrespresentaties die worden gegeven. Voor iedere fondsenwerver is er wel een geschikt programma, bekijk hier alle presentaties met bijbehorende tijdstippen en zalen.
Naast de presentaties is de beursvloer met meer dan 50 stands gevuld. Elke vorm van ondersteuning kan hier worden gevonden. Qamel heeft samen met partner Copernica ook een stand vol met informatie. Zorg dat je de Kennis Kit van Qamel weet te bemachtigen door je visitekaartje in te leveren. Met deze koffer bezit je in één keer de know-how om e-mail succesvol in te zetten voor fondsenwerving.
Masterclass e-mail marketing: benchmarks en praktijkcases voor online fondsenwerving
Net als vorig jaar is Qamel ook aanwezig tijdens de Vakdag. Naast een stand op de beursvloer, geeft Bert-Jan van Rein een masterclass e-mail marketing. Aan de hand van benchmarks en praktijkervaringen van onder andere KWF Kankerbestrijding en Leger des Heils, leer je de best practices van het effectief bereiken én binden van je fans.
Welke kennis neem je mee naar huis:
- Hoe verhouden jouw online marketing resultaten zich ten opzichte van andere organisaties
- De rol en effectiviteit van e-mail marketing; activeren van donateurs
- 6 Leermomenten voor goede doelen organisaties
Een kennisrijke sessie die je als fondsenwerver niet mag missen! De 60-minuten presentatie wordt gegeven van 13:50 uur tot 14:50 uur in de VriendenLoterijzaal.
Zien we je op donderdag 20 november? De Nationale Vakdag Fondsenwerving vindt plaats in het Maasgebouw van stadion De Kuip in Rotterdam. Wil je er ook bij zijn? Toegang is gratis voor goede doelen organisaties. Meld je snel aan. Er is namelijk een maximum van 1.500 bezoekers.
Tot 20 november waar we je zien bij onze stand of in de zaal bij onze of één van de andere presentaties!
Blijf op de hoogte van de laatste updates voor e-mailmarketing en ontvang uitnodigingen voor seminars en webinars in je mailbox. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Een extra check van een e-mail expert is altijd fijn voordat je op de verzendknop drukt. Laat je e-mailcampagne vrijblijvend beoordelen.
Deel dit bericht