Blog van Qamel

Wijzende man

Engaging e-mail content: zo pak je dat aan

De klant van vandaag is technisch handig, heeft marketingtrucjes door en verwacht veel van zijn leverancier. Hij wil geïnformeerd en zelfs geëntertaind worden, maar haakt onmiddellijk af als hij verveeld of erger, geïrriteerd wordt. En hij is wispelturig, als je de communicatie met hem niet interessant weet te houden, schrijft hij zich uit. Je moet…

LEES MEER
Branchevereniging & e-mail marketing

Hoe zet je als branchevereniging succesvol e-mail marketing in?

Brancheverenigingen en organisaties hebben de uitdaging om nieuwe leden te werven en bestaande te behouden en informeren. Dit is niet gemakkelijk. Zeker met de snelle ontwikkelingen in het digitale tijdperk. Vaak moeten organisaties met een beperkte (online) marketing afdeling de juiste ontwikkelingen doorvoeren om online succes te behalen. In dit artikel vertel ik hoe brancheverenigingen…

LEES MEER
Logo Nationale e-mail benchmark 2015

Vergelijk jouw B2B e-mailresultaten met de Nationale E-mail Benchmark 2015

DDMA heeft de 4e editie uitgebracht van de Nationale E-mail Benchmark 2015. Het meest in het oog springen de sterk gestegen openingspercentages. Zie je die ontwikkeling bij jouw e-mailings ook? We hebben de belangrijkste cijfers van de B2B voor je op een rij gezet, zodat je jouw resultaten makkelijk kunt vergelijken met deze benchmark.

LEES MEER