Blog van Qamel

MA Tactiek

E-mailseries, interactie en contactmomenten volgens marketing automation principes

Een belangrijke tactiek van marketing automation is het maken van een e-mailserie. Bij deze tactiek gaat het om contactmomenten te automatiseren en interactie aan te gaan met je leads. In dit blogartikel lees je welke 3 hoofdfuncties belangrijk zijn voor marketing automation software, krijg je een voorbeeld van een generiek model voor e-mailseries en krijg…

LEES MEER
Terugblik webinar:

Terugblik webinar: 4 tactieken marketing automation

In het webinar marketing automation leren we deelnemers om contactmomenten te automatiseren en te optimaliseren met marketing automation. Met de tactieken die tijdens het webinar worden behandeld, haal je een beter resultaat uit je marketingcampagnes. In dit artikel lees je de vragen die tijdens het webinar zijn gesteld en geven we hier uitgebreid antwoord op.

LEES MEER
Marketing Automation Tactiek 2

Marketing automation tactiek 2: relevante content met een doel in gedachten

Van de vier tactieken van marketing automation is content management de belangrijkste. Je wilt dat je e-mailing een onvergetelijke indruk achterlaat en aanspoort tot actie. Maar hoe zorg je ervoor dat je geautomatiseerde e-mailings relevant en aantrekkelijk zijn? In welke fase en met welk doel voorzie je lezers met welk type informatie? In dit artikel…

LEES MEER