Blog van Qamel

Cookies

In 7 stappen met inbound marketing de grootste koekjes verkoper

Stel, je buurmeisje heeft heerlijke koekjes gebakken met noten en chocolade en wil deze gaan verkopen. Ze gaat langs de deuren om de koekjes aan te bieden, maar komt er gaandeweg achter dat sommige mensen liever koekjes zonder noten willen en anderen zonder chocolade. Ook wil niet iedereen een zakje van 12 koekjes. Uitkomst, ze…

LEES MEER
Seminar

Seminar marketing automation: De logische uitbreiding van e-mailmarketing

Vlieg samen met tientallen anderen marketeers terug de schoolbanken in. De les die op je rooster staat is marketing automation. In het seminar marketing automation op 14 september van 14:00 uur tot 17:00 uur laten we je de quickwins zien. We trappen af met de trends voor 2017 en een succesvolle case van Fotoacademie. Daarna…

LEES MEER

Hyper personalisatie: zo gebruik je de data van je lead optimaal

Bert-Jan van Rein (Qamel) en gastspreker Roel Berghuis (Digital Marketing Coördinator KWF Kankerbestrijding) stonden tijdens de inspiratiemiddag op 20 juli voor een volle zaal met goede doelen organisaties. In dit blogartikel blikken we terug en geef ik je de belangrijkste learnings rondom het onderwerp ‘Hyper personalisatie’. Aan de hand van verschillende invalshoeken, helpen we je…

LEES MEER
persona's marketing automation

Persona’s, essentieel onderdeel van marketing automation

Persona’s, essentieel onderdeel van marketing automation Marketing automation geeft je de mogelijkheid om veel gerichter interactie aan te gaan met  je leads en klanten door in te spelen op hun gewoonten, voorkeuren en demografische gegevens. Maar hoe zet je deze data om in concrete marketingacties? Een goed idee is om buyer persona’s op te stellen:…

LEES MEER
SharpSpring

Nieuwe functies SharpSpring marketing automation

Nieuwe functies SharpSpring marketing automation Waarom wij zo enthousiast zijn over het marketing automation pakket SharpSpring? Het is een partij die continu bezig is met innovatie en verbetering van de software. Heb jij bijvoorbeeld al kennis gemaakt met nieuwe SharpSpring functies zoals de visual workflow builder, de company utilization score en de meer uitgebreide Adwords…

LEES MEER
crm en marketing automation

Drie verschillen tussen Marketing Automation en CRM die elke B2B marketeer moet kennen

Drie verschillen tussen Marketing Automation en CRM die elke B2B marketeer moet kennen CRM en Marketing automation: het zijn begrippen die dicht bij elkaar liggen. Beide zijn essentiële systemen (c.q. software) voor marketing en sales. Maar wat zijn nu de verschillen? Wanneer kies je voor welk systeem? Heb je ze alle twee nodig? In dit…

LEES MEER