Qamel wint Best Newcomer award Copernica!
Copernica heeft Qamel uitgedaagd om het maximale uit de partnerlicentie te halen en deze missie is geslaagd! Qamel heeft tijdens het Copernica Summit 2014 de onderscheiding voor de Beste Nieuwkomer in ontvangst mogen nemen! We vroegen Steven Lips (Partner Manager bij Copernica) wat Qamel tot Best Newcomer van het jaar maakt en hoe klanten van Copernica hier profijt bij kunnen hebben.
Copernicaan Steven Lips aan het woord
Steven is van mening dat kennis op het gebied van e-mailmarketing en Copernica Marketing Software essentieel is om van e-mail het best renderende marketingkanaal te maken. “Tot vorig jaar verzorgden medewerkers van Copernica maandelijkse trainingen voor gebruikers maar tegenwoordig worden deze gegeven door partners als Qamel.” Dit is tevens het moment geweest dat Steven in contact is gekomen met Qamel. Qamel heeft gecertificeerde e-mailmarketeers in dienst die in staat zijn zowel de Fundamental als de Advanced training te geven.
“We geloven dat de top marketingbureaus van Nederland de echte experts zijn, zodoende zijn we op zoek gegaan naar partners die de trainingen willen verzorgen. Zo kwam ik bij Qamel uit.”
Wat vind je van Qamel?
“Een inspirerende club enthousiaste vakmensen. Trots op hun grote kennis van e-mail marketing, hun team en de volledige focus op meetbaar resultaat voor Qamels klanten.”
Wat maakt Qamel Best Newcomer 2014?
“Als eerste trainende partner heeft Qamel laten zien inhoudelijk een onbetwiste expert op het gebied van e-mailmarketing te zijn. Daarnaast is Qamel een zeer actieve en betrokken partner die continu meedenkt over hoe Copernica verder onder de aandacht gebracht kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het geven van seminars en webinars en het schrijven van artikelen over e-mailmarketing. Ook heeft Qamel een aantal mooie klanten waar zij diensten voor leveren: Technische Unie, Famostar, Leger des Heils en KWF Kankerbestrijding om er zo een paar te noemen.”
“Qamel doet consequent en vol enthousiasme wat er wordt gevraagd. Ook pakken zij proactief kansen op, dit werkt inspirerend. Deze betrokkenheid en inzet meteen vanaf de start, maakt Qamel de beste nieuwkomer van het jaar.”
Wat zijn voor jou de redenen om Qamel aan te bevelen?
“We weten zeker dat klanten die we Qamel aanbevelen, een goede service krijgen. Qamel pakt zaken gestructureerd aan en we zien dat klanten spontaan een positieve recensie achterlaten op onze site bij het partnerprofiel van Qamel. Dat is voor ons een teken dat het goed zit.”
Hoe kan Qamel de meeste waarde toevoegen voor eindgebruikers in 2015?
“Blijven delen van kennis dat is het belangrijkste. Niet alleen op het gebied van e-mailmarketingstrategie en tactieken, maar ook bij de toepassing van de Copernica software. Omdat we in de komende tijd veel nieuwe functies introduceren, zoals de drag-and-drop editor, is het belangrijk om partners te hebben die daar ervaring mee hebben en hun kennis uitdragen.”
Over Copernica
Qamel is partner van Copernica. Dit Nederlandse bedrijf, opgericht in 2001, heeft haar hoofdkantoor gevestigd in Amsterdam. Inmiddels heeft Copernica diverse awards in de wacht gesleept en wereldwijd meer dan 5.000 gebruikers. Copernica Marketing Software is dé oplossing om je eigen geavanceerde marketingcampagnes op te zetten. Deze krachtige en gebruikersvriendelijke marketingsoftware is het centrum van jouw succesvolle marketingacties.
Copernica maakt het mogelijk om profielen te verrijken, multi-channel campagnes (inclusief SMS) te implementeren en krachtige integratie met je relatie database of backoffice applicaties te beheren. In Copernica zijn e-mailmarketing, sociale media en website marketing volledig geïntegreerd. Deze verschillende media sluiten vervolgens naadloos op elkaar aan, waardoor je campagnes volledig afgestemd worden op een bepaald segment van je doelgroep.
>> Bekijk video en beschrijving van Copernica Marketing Software
Blijf op de hoogte van de laatste updates voor e-mailmarketing en ontvang uitnodigingen voor seminars en webinars in je mailbox. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Een extra check van een e-mail expert is altijd fijn voordat je op de verzendknop drukt. Laat je e-mailcampagne vrijblijvend beoordelen.
Deel dit bericht