De toekomst van e-mail marketing [infographic]
Een fraaie Infographic over trends in digitale berichten. Inschatting over spam volumes, e-mail volumes en, hoe kan het ook anders, groei van mobile platforms en social media.
Onderaan de infographic een opsomming van “‘The New Best Practices”, vrij vertaald “de nieuwe beste werkmethode” voor e-mail marketing.
De aanbevolen “Nieuwe Beste Werkmethodes” zijn:
- Maak Mobiele versie van e-mail en website
- Gebruik leermomenten uit Social Media om content voor e-mail te maken
- Gebruikt video om interactie met consument te maken
- Gebruik share buttons in e-mail (nieuwsbrieven)
- Implementeer campagnes via alle kanalen (cross channel)
- Werf e-mail abonnee’s via Social Media
- Neem Social Media fan buttons (join) op in e-mail
En voor de b2c:
- Breng consumenten via e-mail naar Pinterest
- Maak inwisselbare coupons geschikt voor mobiel (b2c)
De infograph is gepubliceerd door Lyris (lyris.com), leverancier van onze e-mail marketing software (Lyris HQ).
Blijf op de hoogte van de laatste updates voor e-mailmarketing en ontvang uitnodigingen voor seminars en webinars in je mailbox. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Een extra check van een e-mail expert is altijd fijn voordat je op de verzendknop drukt. Laat je e-mailcampagne vrijblijvend beoordelen.
Deel dit bericht