Vakblad Fondsenwerving: E-mail benchmarks en online fondsenwerving
Benchmarks zijn bruikbaar om je eigen prestaties te beoordelen ten opzichte van andere fondsenwervende organisaties, maar helpen je ook om kansen voor verbetering te zien.
Voor het Vakblad Fondsenwerving schreef Bert-Jan van Rein (CEO Qamel) het artikel: “Benchmarks en trends online fondsenwerving”.
Bert-Jan heeft drie rapporten met benchmarks bestudeerd: de Nederlandse
e-mailbenchmarkrapporten van DDMA en E-Village, en het uitgebreide Amerikaanse M+R Benchmark Report dat meerdere online kanalen bekijkt.
De kracht van het artikel ligt echter niet alleen in deze cijfers en trends. Bert-Jan volgt de ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing intensief en praat veel met fondsenwervers en marketeers, vanuit die ervaring en expertise geeft hij aanbevelingen voor het interpreteren van deze benchmarks voor goede doelen.
Download het volledige artikel “Benchmarks en trends online fondsenwerving”.
- Wat zijn de belangrijkste benchmarks voor e-mailmarketing
- Ontdek hoe jouw benchmarks zich verhouden tot de markt
- Welke rol heeft e-mail bij online fondsenwerving
Blijf op de hoogte van de laatste updates voor e-mailmarketing en ontvang uitnodigingen voor seminars en webinars in je mailbox. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
Een extra check van een e-mail expert is altijd fijn voordat je op de verzendknop drukt. Laat je e-mailcampagne vrijblijvend beoordelen.