Copernica seminar marketing automation
Wat is de kracht van e-mailmarketing anno nu? Olivier licht ontwikkelingen in sneltreinvaart toe en laat praktische voorbeelden zien.
E-mail en marketing automation expert Bert-Jan neemt een reeks invalshoeken door die je als marketeer moet begrijpen om succesvol met marketing automation te beginnen.
In dit eerste deel komt met name het maturity model aan de orde.
Online marketing manager Alicia laat zien hoe zij Copernica gebruikt om doelstellingen en ambities via marketing automation te realiseren. We nemen een aantal voorbeeldflows door en evalueren de resultaten.
Business developer en marketing automation consultant Victor vertelt over de perfecte buyer en customer journey.
In dit tweede deel van de workshop krijg je een reeks voorbeelden (fouten en successen) van lead nurturing programma’s. Bovendien hoe je alles in een plan giet dat voor jouw organisatie resultaat levert. Alle deelnemers krijgen na afloop een ‘werkboek’ toegestuurd. Met dit werkboek leg je de basis voor je marketing automation jaarplan of pilot project.
Dit evenement wordt georganiseerd bij en in samenwerking met Copernica.
Datum / Tijd | Dinsdag 20 november 14:00 – 16:30 uur |
---|---|
Kosten | Deelname is gratis |
Locatie | Copernica Marketing Software De Ruijterkade 112 1011 AB Amsterdam |