Analyse en Rapportage
Gedrag analyseren
Bij Qamel vinden we dat de open- en klikpercentages alleen maar momentopnames zijn van je e-mailcampagnes. Door de focus op het gedrag van de ontvangers te leggen, bouw je aan een steeds completer beeld van je relaties. Door het bereik en het gedrag te analyseren kunnen we je laten zien wat werkt en wat niet. Met die rapportage ben je in staat je e-mail strategie te verfijnen, zodat je meer tastbare opbrengsten behaalt.
Verbeter je Return On Investment met onze rapportage
Wat kun je verwachten van onze geavanceerde rapportage?
- Uiteraard de standaard rapportage van de open- en klikstatistieken van een individuele campagne.
- Inzicht in het lange termijn gedrag van je ontvangers, over maanden of zelfs jaren. Zowel op totaalniveau als per segment of zelfs op individuele basis.
- Herkennen van waarschuwingssignalen van gedragsveranderingen bij je ontvangers. Teken dat de frequentie niet optimaal is, je format verouderd is of de interesses verschoven zijn.
- Identificeren van inactieve ontvangers (vaak wel 40% van je bestand), zodat je een gerichte reactiveringscampagne kunt uitvoeren.
- Inzicht in welk type content het beste werkt bij je doelgroepen.
- Een goed beeld van jouw resultaten afgezet ten opzichte van de benchmark. Scoor je gelijk of wellicht bovengemiddeld?