Content creatie
De kern van e-mail marketing
De content van je e-mailings vormt de kern van e-mail marketing. Hiermee moet je de relatie met je ontvangers versterken, je ontvangers belonen voor het geven van hun toestemming, ze overhalen bij je te kopen of een donatie te doen.
Het meest effectieve format
Het doel van je e-mail uiting is de ene keer branding, dan weer verkeer naar je website generen en een andere keer wil je conversies. Per uiting bepaal je het doel en daar moet de opzet en indeling van je e-mailing op afgestemd zijn. Met onze jarenlange ervaring profiteer je van kennis om het format van je e-mail uitingen te optimaliseren en meer resultaat te behalen.
Teksten die van openers klikkers maken
Met schrijverstalent en -ervaring in huis weten onze copywriters hoe je waarde creëert voor je merk en je e-mailberichten.
- E-mail content moet informatief en prettig om te lezen zijn en geschreven voor het online kanaal
- Het moet aantrekkelijk zijn voor oppervlakkige lezers, informatiezoekers en e-mail zoekmachines
- Het moet passen in het profiel van je doelgroep en de waarden van je organisatie uitdragen
- Én het moet mensen verleiden verder te klikken.
De copywriters van Qamel produceren content die accuraat, onderhoudend en toegespitst is op het doel – content die van openers klikkers maakt. Meestal is er voor onze teksten geen revisieronde nodig en worden ze in een keer goedgekeurd.
Beeldmateriaal dat je boodschap ondersteunt
Er komt zoveel informatie op ons af, dat we steeds selectiever worden en minder tijd uittrekken voor het lezen van een e-mail. Het lezen wordt steeds meer bekijken. Door een goede lay-out én het ondersteunen van je boodschap met beeld kan de ontvanger de e-mail sneller scannen.
Qamel beschikt over de vaardigheden en creativiteit om het zoeken en bewerken van stockfoto’s snel en efficiënt voor je uit te voeren.
Video’s die de aantrekkingskracht van je e-mail vergroten
Het gebruik van video’s (YouTube filmpjes) passen in de trend naar een toenemende rol voor het visuele element en voegt daar nog geluid aan toe. In onze praktijk zien we het succes van filmpjes in e-mail; het vergroot de betrokkenheid en actiebereidheid bij je relaties. Gemiddeld levert een e-mail met video drie keer zoveel clicks op, dan e-mail zonder video.
Bij Qamel kun je terecht om tegen redelijke kosten een video te laten produceren.