E-mail marketing software van MailChimp
Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke e-mailmarketing software
Ben je opzoek naar software om via e-mail in contact te blijven met je doelgroep of zoek je ondersteuning voor e-mailmarketing met MailChimp? Zet e-mailsoftware van MailChimp in voor nieuwsbrieven, e-mailmarketing campagnes en om een strategie te formuleren voor je online communicatie. MailChimp is met 15 miljoen gebruikers ’s werelds grootste e-mail marketing platform. Van kleine e-commerce winkels tot grote online retailers.
- E-mail verzendingen
Met MailChimp verstuur je dankzij de gebruiksvriendelijke software gemakkelijk je e-mail nieuwsbrieven en e-mailcampagnes. MailChimp is met 15 miljoen een van de grootste e-mail marketing platforms. Van kleine e-commerce winkels om grote online retailers - Automatiseren
Spreek je doelgroep persoonlijk aan door geautomatiseerde e-mails door het instellen van workflows. Geef een warm welkom aan nieuwsbrief inschrijvers of follow-up aan andere mensen die belangrijk voor je zijn.
- Meten en analyseren
Blijf meten en analyseren om je e-mailmarketing te verbeteren. MailChimp biedt je rapporten/statistieken waarin je inzicht krijgt in de resultaten van je e-mail campagnes. Je ontvangt concrete tips voor verbeteringen.
Verschillende soorten pakketten
- New business (tot 2000 adressen en 12.000 e-mails per maand)
Ontwerp gratis professionele e-mailmarketing campagnes. Het werkt zeer gebruiksvriendelijk en je hebt geen technische kennis nodig.
– Bouw je eigen adreslijst
– Ontwerp zelfstandig campagne
– Gratis toegang tot data en statistieken - Growing business (vanaf 2000 en onbeperkt aantal e-mails per maand)
Al verder gevorderd? Automatiseer workflows en e-mailcampagnes en zet tools in om je e-mail marketing strategie te verbeteren.
– Automatiseer e-mailcampagnes
– Integreer MailChimp met je CRM systeem (zoals Sugar of Salesforce)
– Personaliseer berichten op basis van tracking
– Maak een koppeling met Google analytics voor uitgebreide analyses - Pro marketeer
Verbeter de prestaties met extra functies zoals multivariate testen, optimalisatie, targetting en vergelijkingsmogelijkheden.
– Track en target commerciële data om meer te verkopen
– Optimaliseer je resultaten met multivariate testen
– Gebruik marketing automation tools om geautomatiseerd een dialoog te starten
– Monitor statistieken met vergelijkingstools