SharpSpring diensten
Als gecertificeerd SharpSpring partner en reseller brengen we je graag een stapje verder met marketing automation. Onze SharpSpring diensten op een rijtje: onboarding en specifieke SharpSpring trainingen, ondersteuning bij import en synchronisatie, Sharpspring e-mail en automation.
SharpSpring training en opleiding
- SharpSpring onboarding: ga direct aan de slag – Snel starten met SharpSpring doe je door een goed onboarding programma te doorlopen. We helpen je met de inrichting, geven je uitleg van de functies en geven onbeperkt op afstand ondersteuning gedurende de onboarding periode. De onboarding periode start met het maken van het account. Je krijgt dan direct een trackingcode en inlog en kunt aan de slag. Gedurende twee maanden doorlopen we een reeks van sessies om SharpSpring helemaal ‘up and running’ te krijgen in je organisatie.
- Specifieke trainingen – Beschik je al over de SharpSpring marketing automation basiskennis, maar wil je er meer uit halen? Ook dan helpen we je graag. Dit kan van alles zijn, van lead scoring tot het inrichten van lead nurturing workflows.
Ondersteuning bij import en synchronisatie
- CRM migratie of integratie – Er zijn twee CRM mogelijkheden in SharpSpring. Enerzijds een CRM integratie met SharpSpring (via een API koppeling), anderzijds een CRM migratie naar SharpSpring waarbij je de CRM functionaliteiten van SharpSpring zelf gaat gebruiken.
- Integratie formulieren – In SharpSpring is het mogelijk om bestaande website formulieren te koppelen, zodat alle data op de juiste plek verschijnt.
Aan de slag met SharpSpring e-mail
Als e-mail experts helpen we je in SharpSpring ook graag met de volgende zaken:
- E-mail HTML en design – Zowel bestaande designs omzetten naar HTML, als het ontwikkelen van een compleet nieuw e-mail design.
- Dynamische e-mails – Specifieke content voor persona’s? Personalisatie? Content op basis van profielinformatie? Check, allemaal opties in SharpSpring.
- SharpSpring formulieren – Naast het integreren van formulieren is er ook een mogelijkheid om gemakkelijk formulieren in SharpSpring zelf aan te maken.
SharpSpring automation inzetten
- Automations and workflows – Met automation en workflows zorg je ervoor dat leads op het juiste moment met de juiste content in aanraking komen.
- Lead scoring – Met lead scoring zie je in een oogopslag welke leads klaar zijn voor de overdracht van marketing naar sales. Wij bedenken samen met jou welk scoringsmodel het beste bij jouw organisatie past.
- Dynamische lijsten – Segmenteer leads in maillijsten op basis van website en e-mailgedrag en kenmerken zoals lead score en functie.
Kan je wel wat hulp gebruiken met SharpSpring marketing automation, ben je benieuwd naar de kosten van SharpSpring of ontvang je graag wat meer informatie over onze SharpSpring diensten?