Beursopvolging met
lead nurturing

VOLG ONS

Famostar case: lead nurturing

Prospects zijn schaars en we kunnen het ons niet veroorloven kansen te laten schieten. Lead nurturing zorgt ervoor dat je op het juiste moment de prospect met de juiste boodschap benadert. En zo voed je ze totdat ze er helemaal klaar voor zijn: klant worden.

De beurs Elektrotechniek is een belangrijk tweejaarlijks evenement waar Famostar veel leads ophaalt. Maar hoe zet je deze om in klanten? De combinatie van slimme e-mailmarketing (lead nurturing) en gerichte inzet van het sales team, moest voor gerichtere conversie zorgen.

Download de Famostar case: beursopvolging met lead nurturing

  • Ontdek wat de juiste mix is tussen conversie content en vrije content
  • Krijg een goed voorbeeld van een logische flow van berichten die gebruikt is bij Famostar
  • Lees waarom leadscoring een onmisbare factor is bij lead nurturing
  • Bekijk de de learnings van Famostar en leer van de opinie van Richard Stroo (Manager Marketing & Sales bij Famostar)

Download de volledige case en lees hoe Famostar lead nurturing heeft ingezet om van een beursbezoeker een klant te maken.