Kleine
veranderingen,
grote invloed

VOLG ONS

Whitepaper:
Tien veelgestelde vragen over e-mail testen

E-mail marketing is een vak van ‘trial and error’. Door verschillende varianten van je e-mailing te testen kom je erachter wat in jouw situatie het beste resultaat oplevert. Testen is een bewezen manier om je e-mail marketing resultaat te optimaliseren. Een goed opgezette e-mail test resulteert in een hoger open-, click- en conversieratio. Zelfs wanneer dit op het oog simpele, of niet voor de hand liggende aanpassingen zijn.

In deze whitepaper vind je antwoord op de 10 veelgestelde vragen omtrent het testen en optimaliseren van e-mailings.

Download onze whitepaper Tien veelgestelde vragen over e-mail testen.

  • Overzicht van de meest populaire e-mail testen
  • Helder uitleg over soorten testen en steekproefgrootte
  • 5 stappenplan voor het opstellen van een testplan
  • Voorbeelden om je op weg te helpen met testen

Kleine veranderingen hebben grote invloed op e-mailcampagnes. Download de whitepaper en verbeter je e-mailmarketing resultaten.