Kennis Artikelen
Goede e-mailcampagnes vragen om grondige e-mailmarketing kennis. Omdat delen van kennis een basisprincipe van Qamel is, publiceren we continu artikelen over verschillende e-mailmarketing aspecten. Profiteer ervan!
Beginnen met e-mailmarketing
Veel organisaties willen wel beginnen met e-mailmarketing, maar vinden het moeilijk om te starten. Wij helpen je een eindje op weg.
- Een goede fundering: plan van aanpak invullen
- Wervingskanalen voor adressen
- E-mail marketing wetgeving
- Zo kies je een e-mail marketing tool
Beginnen met marketing automation
- Veelgestelde vragen over Marketing Automation in B2B
- Marketing automation software in Nederland
- 7 onmisbare e-mail marketing automation workflows
- Succesvol van e-mailmarketing naar marketing automation
Verbeteren, rapporteren en analyseren
De resultaten van e-mailmarketing zijn goed te meten. Lastiger is het de cijfers te analyseren en om te zetten naar verbeterpunten van je e-mailings. Wij geven je handvatten om meer resultaat uit je e-mailings te halen.
B2B benchmarks
- Hoe meet je succes?
- Nationale e-mail benchmark: B2B in de schijnwerper
- Lead Nurturing en e-mail marketing