Blog van Qamel

SharpSpring in toonaangevende shortlist marketing automation

G2 Crowd is de grootste onafhankelijke softwarevergelijker voor B2B-bedrijven. Het is G2 Crowd’s missie om professionals in bedrijven zelfvertrouwen te geven bij aankoopbeslissingen. SharpSpring is door G2 Crowd geplaatst in het exclusieve “Leader” kwadrant in de the G2 Crowd Marketing Automation Grid gebaseerd op sterke consumentenvertrouwen scores en groei in marktaandeel.

LEES MEER
#1 e-mailmarketing bureau 2018

Qamel opnieuw beste e-mailmarketing bureau Emerce 100

Qamel mag zich vol trots het beste e-mail marketing bureau van 2018 in Nederland noemen. Na de nummer 1-positie in 2016 heeft Qamel in de categorie e-mailmarketing bureaus opnieuw de eerste plaats veroverd in de Emerce 100. Deze toppositie hebben we te danken aan de goede prijs-kwaliteitverhouding en het hoge kennisniveau. In deze lijst staan…

LEES MEER

AVG (GDPR) Checklist voor Marketing Automation

Nog een aantal weken en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wordt van kracht. Ben jij er al klaar voor? De nieuwe wet vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) en kent een veel strengere handhaving en hoge boetes bij overtreding van de privacyregels. AVG is de Nederlandse benaming voor de Europese GDPR (General Data Protection Regulation).

LEES MEER
partners SharpSpring en Qamel

SharpSpring en Qamel partners in Marketing automation

Marketeers zo blijkt uit onderzoek van Liana technologies zien de voordelen van automatiseren van marketing processen. In de top 3 van voordelen van Marketing automation staan: 1) het verbeteren van gerichte communicatie, 2) een betere klantervaring, 3) hogere kwaliteit van leads. Je kunt als bedrijf klein beginnen en starten met marketing automation door een eenvoudige…

LEES MEER
verandering technische marketeers

Dramatische verandering in B2B Sales door marketing automation

McKinsey & Company kwam vorige maand met een fascinerend artikel over strategie voor B2B sales groei. Ze noemen het fraai “a three-pronged strategy to drive above-market growth”. Feitelijk richten ze zich in het artikel op sales leaders. Maar ik ben ervan overtuigd dat juist “marketing leaders” op deze strategie moeten aanhaken. En dat versterkt dan…

LEES MEER
engagement door individuele communicatie met marketing automation

Marketing automation: trends om in 2018 rekening mee te houden

Individuele communicatie met klant en prospect en engagement bereiken met marketing automation. Uit een groot wereldwijd onderzoek van het Finse Liana Technologies blijkt dat marketing automation ondanks duidelijke voordelen voor de marketeer niet grootschalig wordt ingezet. De meest belangrijke redenen: een gebrek aan expertise en te weinig specialisten marketing automation.

LEES MEER
SharpSpring Social

SharpSpring gaat Social

Social media is een onmisbare koppeling in marketing automation software. SharpSpring speelt hierop in met de introductie van SharpSpring Social. Daarmee voegt SharpSpring een belangrijke set features toe waarmee marketeers vanuit één applicatie analyse, automation, en social media kunnen aansturen en bewaken. Deze “complete set social media management tools” biedt de mogelijkheid om vanuit SharpSpring…

LEES MEER